9.7.12

Φόρεμα με μαργαρίτες

Το φόρεμά σου είναι γεμάτο μαργαρίτες. Είσαι το κορίτσι των λουλουδιών, το κορίτσι του Μάη. Ευτυχώς που υπάρχεις, σκέφτομαι, ανθισμένη να σκορπάς την Άνοιξη σε έναν τόπο που δε μπορεί να την προσλάβει -τι δυστυχία- παρά μόνο ως σχέδιο σε ρούχα και αξεσουάρ.
Έλεγα για το φόρεμά σου. Το φόρεμά σου είναι ροζ. Μα πως, εσύ αντιπαθείς αυτό το χρώμα! Σου άρεσε τόσο το σχέδιο, μου είπες, που αποφάσισες να κάνεις τα στραβά μάτια. Εμένα μου αρέσει το ροζ, σου είπα, γιατί είναι το χρώμα των ονείρων. Καθώς σε βλέπω, ντυμένη το όνειρο, με τα χρυσαφένια σου μαλλιά λυτά στους ώμους σου, σε περνώ για τη Ρόζα Ροδαλή του τραγουδιού. Τώρα εξηγούνται όλα, μήνες αναρωτήσεων σε έναν τόπο γκρίζο.
Κοντολογίς, το φόρεμά σου είναι ένα ταξίδι στο παρελθόν και στο παρόν, στο ποτέ και στο πάντα. Χορεύεις για να μου δείξεις πόσο όμορφο είναι, ανεβαίνεις στις μύτες των ποδιών σου, περιστρέφεσαι γύρω από τον εαυτό σου, προσγειώνεσαι απότομα και το χαμόγελό σου γίνεται γάργαρο γέλιο, τόσο αυθόρμητο κι αβίαστο που με κάνει κι εμένα να γελώ!

1 σχόλιο: