6.5.12

Απάντηση

Είμαι νέα. Θα ψήφιζα για πρώτη φορά. Νιώθω οργή, αγανάκτηση, φόβο και ανασφάλεια. Κι εσείς ανήκετε όχι μόνο στη γενιά που τα έκανε τα θάλασσα, αλλά και στην ομάδα των ανθρώπων που εν τέλει υποστήριξαν τον πνιγμό των υπόλοιπων. Μόλις μου διάβασαν την προεκλογική επιστολή που στείλατε 'προσωπικά' προς εμένα. Ενδιαφέρουσες οι τρεις πιθανές λύσεις που παραθέτετε. Τι κρίμα όμως που για μένα υπάρχει μόνο μία! Σπουδάζω στο εξωτερικό και, όπως οι εκατοντάδες ομογενείς που σπουδάζουν ή δουλεύουν εκτός Ελλάδας, δεν έχω δικαίωμα να ψηφίσω στη χώρα διαμονής μου. Μας εμποδίζει το άρθρο 51 του Συντάγματος, που πιθανώς χρειάζεται επανεξέταση. Η απόσταση και το κόστος μεταφοράς στην Ελλάδα είναι απαγορευτικά για τους περισσότερους εξ ημών και, κατά συνέπεια, δεν υπάρχει εναλλακτική πέρα από την αποχή, η οποία καθώς φαίνεται είναι πολιτικά εκούσια. Σας γράφω για να σας ευχαριστήσω για το συγκινητικό ενδιαφέρον. Δυστυχώς όμως, και εξ αιτίας σας, δε μπορώ να σας στηρίξω στο δύσκολο αγώνα σας (γιατί αναγνωρίζω το πόσο δύσκολο είναι να οδηγήσεις κάτι που ήδη έχει πιάσει πάτο ακόμα πιο χαμηλά). Σας εύχομαι καλή επιτυχία. Μακάρι το τρίτο Μνημόνιο στο πλευρό του κ. Σαμαρά να φέρει ότι επιθυμείτε: περισσότερη εθνική μιζέρια και μεγαλύτερη κοινωνική εξαθλίωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου