31.5.11

Η ξέφρενη ζωή...Που;

Μία κοπέλα που είναι ο ουρανός, τόσο μαγική, έστειλε ένα κατιτίς στο inbox μου. Και διαβάζοντας τα λόγια της, τα θαυμαστικά και τις φατσούλες, μοσχοβόλησε ο τόπος Πήλιο κι άναψε η πυρά κι έφτασε ήδη η Βραδιά Γνωριμίας και η Υποδειγματική αμέσως μετά! Κι ούγκα μπούγκα ντούγκα στη Βραδιά Κραυγής και πορείες με κενταύρους. Τσάρκες στον Άη Γιάννη, και κρέπες και μπύρες στην παραλία, βραδινά μπάνια με τα ρούχα και καμπανάκια-πυρκαγιές.


Η Μαιρού θα μας λείψει φέτος. Την περιμέναμε...

4 σχόλια:

  1. αχ φαίδρα μου. σ'ευχαριστώ. θα περάσετε πολύ ωραία. ζηλεύω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ...Η κατάσταση είναι για να χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο από πολλές απόψεις...:/ Όμως δε χανόμαστε (ευτυχώς και μακάρι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαιρού μου....τι κρίμα που δεν σε πήρανε!Όντως θα μας λείψεις.Να έρθεις στο επισκεπτήριο οπωσδήποτε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ααα, νόμιζα ότι στο είχα γράψει κι εγώ αυτό το περί επισκεπτηρίου, Μαιρού! Ουφ, το μυαλό μου και μια λίρα! Να έρθεις, και εκτός επισκεπτηρίου! Πάντα καλοδεχούμενη :)

    Ψιτ, Μυρτού, εσύ είσαι η κοπέλα του ποστ, χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή