14.5.11

Θα ξαναρθούν μικρές χαρές

Είναι δύο τύπισσες αγαπημένες. Είναι κομμάτια του έναστρου ουρανού, κομήτες και αστέρια. Είναι αναμνήσεις και σχέδια. Η Χαλκιδική που δεν επισκεφτήκαμε κι η Χαλκιδική που θα επισκεφτούμε. Είναι η δίετα που ποτέ δεν άρχισε, οι βάφλες ένα βράδυ του χειμώνα. Είναι το πορτοκαλί κρασί που πίναμε βλέποντας την "Φθινοπωρινή Σονάτα". Είναι η πολύωρη προετοιμασία ενός βίντεο και τα δάκρυα που ακολούθησαν κατά την προβολή του. Είναι ένα ξεχασμένο Χριστουγεννιάτικο δώρο δίπλα στο γραφείο μου. Είναι το Καφωδείο, ειδικά την παραμονή πρωτοχρονιάς. Είναι τα Χριστούγεννα. Είναι η Άνοιξη. Είναι όμορφες, πολύ όμορφες. Η ινδιάνα, η χίπισσα κι εγώ η αρτίστα. Έτσι μας ονόμασε η Τάνια όταν της προσφέραμε τυροπιτάκια στη στάση του λεωφορείου. Είναι το 24, η τρομαχτική ανηφόρα στην Άνω Πόλη. Είναι η βροχή ανεβαίνοντας αυτήν την ανηφόρα, η κόκκινη μπλούζα και τα τοστάκια της κυρίας Κάτιας. Είναι η υστερία, τα νεύρα, οι φωνές και τα τραγούδια. Είναι το καλοκαίρι γιατί είναι το Πήλιο. Είναι αγχωμένες αλλά λίγο πιο χαρούμενες όσο περνάει ο καιρός. Είναι οι Φεγγαρένιες.


5 σχόλια:

  1. πετώ στα σύννεφα μ'αυτά που μας γράφεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λόγγι & Μπάμπου.100%
    :D
    απίθανη φαιδρού!!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαίρη, Μαιρούλα μου, γλυκιά μου Μαιρουλίτσα :)

    Μυρτού, ουί! Περιμένουμε κι οι τρεις να σε δούμε! Πως πας με τις εξετάσεις; Τόσο δα κοντά στο τέλος πια, να αντέξεις και να σκίσεις! :) Πολλά πολλά φιλιά, Μυρτού :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλά πάω,ευτυχώς:)
    Μόνο χημεία έμεινε και μετά frrrrrrrreedommm!!!:D
    Τα κορίτσια πώς πάνε????
    Φιλιά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε γενικές γραμμές πολύ καλά απ'ότι μαθαίνω! Ξέρεις, λίγο από δω λίγο από κει λένε χάνουν μόρια αλλά (αν εξαιρέσεις τα μαθ) γκουντ. Ώι ώι, υπομονή! Εγώ τελείωσα χτες και δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμα! Άντε, (σχεδόν) καλό καλοκαιράκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή