15.1.11

Συλλέκτης στιγμών #2

Φορούσες τα μουντά χρώματα που φορούν οι προγραμματιστές ή κάποιοι εξίσου παράξενοι. Αντιπαθείς αυτή τη μπλούζα λόγω της σύνδεσής της με τους τωρινούς σου τόπους, αλλά σου πάει. Φορούσες και τα γυαλιά (σπάνια, πλέον, σε βλέπω με αυτά) και με ταξίδεψες στο μέλλον και στο παρελθόν, ειδικά πίσω στο καλοκαίρι. Ίσως γιατί χαμογελούσες περίπου όπως τότε που πότιζα τα φυτά: τον Βασίλη, την Έλλη, τον Γιάννη και τη Μαρκέλλα, τη Δάφνη, τον Μάκη και τους υπόλοιπους κατοίκους της βεράντας. Όπως τότε που έφτιαχνα τοστ με πατατάκια και που βλέπαμε μια "κουλτουριάρικη" ταινία την οποία είχες βαρεθεί. Καμία σχέση όμως δεν είχε το σημερινό χαμόγελό σου με αυτό που είχες τη νύχτα εκείνη. Τότε ήταν διαφορετικά και μοναδικά, και το συγκεκριμένο "τότε" δεν έχει ξαναϋπάρξει γιατί μάλλον τέτοιες στιγμές τις ζεις μία φορά.

Ακούω "Εδώ Λιλιπούπολη" (περίπου 30 χρόνια μετά το Τρίτο Πρόγραμμα του Χατζιδάκι εγώ δηλώνω φανατική) και θυμάμαι τότε που απαιτούσες να σου πω άμα τα τραγούδια του δίσκου έχουν βαθύτερο νόημα - έτσι μόνο θα σε έπειθα να τα ακούσεις. Και, φυσικά, εγώ δεν έβρισκα κάτι να πω πέρα από τα ήδη ειπωμένα σχόλια περί των πολιτικών μηνυμάτων και της επαναστατικής διάθεσης του δίσκου και του προγράμματος εν γένει. Τα "παιδικά" μου, λοιπόν, τραγούδια δε σε είχαν τότε πείσει, μα σου είχε αρέσει το "τραγούδι της βροχής" των Portishead. Και το ονομάσαμε "της βροχής" γιατί σου θύμισε κι εσένα κι εμένα τη βροχή που πέφτει πάνω στη λαμαρίνα, εσένα εκ πείρας εμένα λόγω λογοτεχνικού ενδιαφέροντος. Και παρότι όταν μας έπιασε πραγματική βροχή εγώ φοβήθηκα, εσύ δεν ήξερες τι να κάνεις και κατεδαφίσαμε έτσι μία ρομαντική σκηνή παρμένη από ταινία, νιώθω ότι η βροχή έχει κάτι από τη μελαγχολία μας τις στιγμές που σκεφτόμαστε και γινόμαστε δυστυχισμένοι.
Γι'αυτό είμαι σίγουρη ότι για εμάς θα βρέξει, όταν βρεθούμε. Και, άκου, τα καλοκαιρινά μπουρίνια είναι τα καλύτερα! Και τότε, i dashur, θα είμαι προετιμασμένη, πάντα χωρίς ομπρέλα, πιο γεμάτη από τότε και καλύτερα από ποτέ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου