25.12.10

Καφεδάκι;

Ημέρα Χριστουγέννων, ετοιμασίες για οικογενειακό τραπέζι, μυρωδιές σπάνε τη μύτη κι εγώ ήθελα για πρωινό ένα κομμάτι από την τάρτα που θα σερβίρουμε το μεσημέρι, το οποίο μου απαγόρευσαν να πάρω ρίχνοντάς με στα...μελομακάρονα. Εν πάση περιπτώσει, "χρόνια πολλά λέει ο κόσμος χρονιάρες μέρες" (φωνάζει από την κουζίνα η γιαγιά που έχει έρθει να βοηθήσει, αν και αναφέρεται σε κάτι άσχετο), χρόνια πολλά θα σας πω κι εγώ και ελπίζω να πιάσει τόπο η ευχή.

Λοιπόν, τώρα, που οι μέρες είναι γιορτινές και τα δώρα πηγαίνουν κι έρχονται, σας ερωτώ: έχετε κάτι καλύτερο να δωρίσετε στους αγαπημένους σας από ένα κινητό που κάνει τα πάντα, και (καταρρίπτοντας την κλισέ φράση που χρησιμοποιείται για να τονίσει το στοιχείο του 'αδυνατου') φτιάχνει και καφέ; Να το, σας παραθέτω εδώ το λινκ όπως μου εστάλη: το κινητό που εκτός από κλήσεις, μηνύματα και τα λοιπά αν μη τι άλλο συντηρητικά, ψήνει καφέ τεσσάρων διαφορετικών γεύσεων, έχει ενσωματωμένη ξυριστική μηχανή για να μη μένετε ποτέ ξεκρέμαστοι στις καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης που μπορεί να προκύψουν, ενώ επίσης περιλαμβάνει προτζέκτορα αλλά και φυσαρμόνικα για τις στιγμές του τσακίρ κεφιού! Επιστήμη, κύριοι, επιστήμη!

3 σχόλια:

  1. δεν παίζει! πλάκα μας κάνουν. το κοιτώ και το ξανακοιτώ. διαλέγω και τις τέσσερις γεύσεις να μου ψήσει καφεδάκι. και φυσαρμόνικα! πλάκα μας κάνουν λέω τώρα... where has the world come to?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ "έπαιξα" με αυτό για ώρα! Τι να πεις...
    Ντίαρ, ζε νε σε πα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ανακάλυψα τελικώς όμως (: καλημέρα & χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή